Udržitelnost malých a středních potravinářských maloobchodních formátů na českém trhu – Bc. Patrik Feist
Bc. Patrik Feist
Master's thesis
Udržitelnost malých a středních potravinářských maloobchodních formátů na českém trhu
Sustainability of small and medium food retail formats on the Czech market.
Anotácia:
Feist, P. Udržitelnost malých a středních potravinářských maloobchodních formátů na českém trhu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Diplomová práce se zabývá udržitelností malých a středních potravinářských formátů na českém trhu. Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout opatření vedoucí ke zvýšení udržitelnosti malých a středních maloobchodních firem působících na českém trhu …viacAbstract:
Feist, P. Sustainability of small and medium food retail formats on the Czech market. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2020.The diploma thesis deals with the sustainability of small and medium food formats on the Czech market. The main goal of the thesis is to propose measures to increase the sustainability of small and medium-sized retail companies operating in the Czech market. The thesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FEIST, Patrik. \textit{Udržitelnost malých a~středních potravinářských maloobchodních formátů na českém trhu}. Online. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/6p84qp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Trade Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Systematic literature review of Family Business Sucession Planning: challenges and success factors
Heydar Guliyev -
Marketingový výzkum rizikových faktorů podnikání vybraného segmentu malých a středních firem
Petr Křížák -
Úloha lidského faktoru v marketingovém řízení podnikatelského subjektu
Dominik Havel -
Marketingový výzkum kritických faktorů v součinnosti obchodních a logistických procesů s využitím nástrojů kauzální analýzy.
Tomáš Miloševský -
Marketingový výzkum faktorů ovlivňujících spotřebitele
Jakub Švajgl -
Marketingový výzkum
Terézia Oravcová -
Marketing Management and marketing planning
Tatiana Guselnikova -
The Effect of Social Media Marketing on Customer Relationships
Romina Cheraghalizadeh