Zákaznická studie vozu ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. – Ing. Jaroslav Libich
Ing. Jaroslav Libich
Diplomová práce
Zákaznická studie vozu ve společnosti ŠKODA AUTO a.s.
The consumer study of the car in ŠKODA AUTO a. s.
Anotace:
Tato diplomová práce navazuje na stejnojmennou bakalářskou práci. Zabýváse aktuální nabídkou vozů mimo řady SUV, reklamou společnosti Škoda Auto a jejichvývojem. Následně jsou zde reklamní spoty porovnány se spoty konkurenčníchspolečností. V praktické části je za pomocí dotazníkového šetření zjištěno, jaká jespokojenost zákazníků s nabídkou vozů, zda se o automobilku zajímají, kde senejčastěji s reklamou …víceAbstract:
This diploma thesis is following up Bachelor thesis of the same name. It dealswith the current offer of non-SUV cars, it also deals with advertising of Skoda Autoand it’s evolution. Subsequently, the advertising spots are compared with competingcompanies. In the practical part of the diploma thesis, a questionnaire survey is usedto find out how satisfied customers are with the range of cars on offer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7149
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Věra Strnadová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 6. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuMagisterský studijní program / obor:
Informační management / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Zákaznická studie vozu ve společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Jaroslav Libich -
Zákaznická studie vozu ve společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Anna Erbenová -
Zákaznická zpětná vazba jako součást znalostního managementu podniku – případová studie
Adam Hrnčiřík -
Využití digitálního marketingu pro zvýšení členství a zapojení klientů ve fitness studiích
Lesja Honsová -
Analýza dopadů působení firmy Škoda Auto na mikroregion Mladá Boleslav
Tereza Cvrčková -
Pracovní prostředí ve ŠKODA AUTO a.s. jako jeden z motivačních faktorů
Michaela Ráčková -
Program kvalifikovaný zaměstnanec v rámci ŠKODA AUTO a.s.
Petra Jánská -
Péče o zdraví zaměstnanců ŠKODA AUTO a.s. jako specifická oblast zaměstnaneckých benefitů
Tereza Kopejsková
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
4. 6. 2022
Kohout, J.
4. 6. 2022