Evaluating textbook activities developing writing – Dominika Šimková
Dominika Šimková
Bakalářská práce
Evaluating textbook activities developing writing
Evaluating textbook activities developing writing
Abstract:
This bachelor thesis presents an evaluation of writing activities in selected course books aimed at developing writing skills. In the theoretical part, the Common European Framework of Reference for Languages is described along with communicative language competences, as well as the Framework Educational Programme for Elementary Education and the foreign language section thereof. Furthermore, writing …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením aktivit rozvíjejících psaní v učebnicích. Teoretická část se věnuje Společnému evropskému referenčnímu rámci a dále popisuje komunikační kompetence. Následně je zmíněn Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání a sekce pro cizí jazyk. V práci je dále popsáno psaní jako dovednost, typy psaní společně s ELT metodologií psaní a role učebnice, používaní …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Irena Reimannová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šimková, Dominika. Evaluating textbook activities developing writing. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk - specializace v pedagogice
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.