Evaluating textbook activities developing writing – Dominika Šimková
Dominika Šimková
Bachelor's thesis
Evaluating textbook activities developing writing
Evaluating textbook activities developing writing
Abstract:
This bachelor thesis presents an evaluation of writing activities in selected course books aimed at developing writing skills. In the theoretical part, the Common European Framework of Reference for Languages is described along with communicative language competences, as well as the Framework Educational Programme for Elementary Education and the foreign language section thereof. Furthermore, writing …moreAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením aktivit rozvíjejících psaní v učebnicích. Teoretická část se věnuje Společnému evropskému referenčnímu rámci a dále popisuje komunikační kompetence. Následně je zmíněn Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání a sekce pro cizí jazyk. V práci je dále popsáno psaní jako dovednost, typy psaní společně s ELT metodologií psaní a role učebnice, používaní …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Irena Reimannová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šimková, Dominika. Evaluating textbook activities developing writing. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / field:
Specialisation in Educational Sciences / English for Education
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.