Tomáš Brzák

Bachelor's thesis

Marketingový mix Multikina CineStar Jihlava, s.r.o.

Abstract:
Cílem bakalářské práce je hodnocení stávajícího marketingového mixu Multikina CineStar Jihlava, s.r.o. Teoretická bude věnována marketingovému mixu služeb, s důrazem na komunikační mix. Praktická část nejprve představí zkoumanou společnost. Dotazníkové šetření mezi stálými návštěvníky multiplexu následně zhodnotí jeho marketingový mix, a také budou sloužit jako inspirace k získání podnětů pro zlepšení …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2018

Thesis defence

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Travel/Tourism

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.