Marketingový mix Multikina CineStar Jihlava, s.r.o. – Tomáš Brzák
Tomáš Brzák
Bakalářská práce
Marketingový mix Multikina CineStar Jihlava, s.r.o.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je hodnocení stávajícího marketingového mixu Multikina CineStar Jihlava, s.r.o. Teoretická bude věnována marketingovému mixu služeb, s důrazem na komunikační mix. Praktická část nejprve představí zkoumanou společnost. Dotazníkové šetření mezi stálými návštěvníky multiplexu následně zhodnotí jeho marketingový mix, a také budou sloužit jako inspirace k získání podnětů pro zlepšení …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.