Tomáš Brzák

Bakalářská práce

Marketingový mix Multikina CineStar Jihlava, s.r.o.

Anotace:
Cílem bakalářské práce je hodnocení stávajícího marketingového mixu Multikina CineStar Jihlava, s.r.o. Teoretická bude věnována marketingovému mixu služeb, s důrazem na komunikační mix. Praktická část nejprve představí zkoumanou společnost. Dotazníkové šetření mezi stálými návštěvníky multiplexu následně zhodnotí jeho marketingový mix, a také budou sloužit jako inspirace k získání podnětů pro zlepšení …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.