Bc. Dennis Horyna

Master's thesis

Důvěra veřejnosti v prostředky marketingové komunikace

Public reliance on the means of marketing communication
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou důvěryhodnosti vybraných prostředků marketingové komunikace. Práce nejprve vymezuje pojem důvěra a konstatuje její současný stav ve společnosti, který se promítá z běžných mezilidských vztahů do zmíněné marketingové komunikace. Následně jsou představeny možné způsoby, jak potřebnou důvěru nejen zákazníků získat. Práce dále prochází jednotlivé vybrané prostředky …more
Abstract:
This dissertation thesis deals with the issue of credibility of selected means of marketing communication. Firstly, this work defines the confidence and states its current state in society, which is reflected from common interpersonal relationships into the abovementioned marketing communication. Secondly, possible ways of how the customer confidence can be obtained are presented. This work also analyses …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2019
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní