Návrh marketingové a komunikační strategie pro značku HANAJANA Swimwear v oblasti e-commerce – Bc. Jana Bedřichová
Bc. Jana Bedřichová
Master's thesis
Návrh marketingové a komunikační strategie pro značku HANAJANA Swimwear v oblasti e-commerce
Proposal of marketing and communication strategy for the HANAJANA Swimwear brand in e-commerce
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingové a komunikační strategie pro značku HANAJANA Swimwear v oblasti e-commerce na rok 2023. Práce je členěná na tři části, a to na teoretickou, analytickou a návrhovou. Teoretická část práce za pomocí odborných východisek rozšiřuje povědomí o tématech jako jsou online marketing, marketingová a komunikační strategie, e-commerce a udržitelná móda. Analytická …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on the proposal of marketing and communication strategy for the HANAJANA Swimwear brand in e-commerce for 2023. This thesis is divided into three parts: theoretical, analytical and proposal. The theoretical part of the thesis, with the help of theoretical background, expands the understanding of topics such as online marketing, marketing strategies, as well as communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Reader: Petra Koudelková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BEDŘICHOVÁ, Jana. \textit{Návrh marketingové a~komunikační strategie pro značku HANAJANA Swimwear v~oblasti e-commerce}. Online. Master's thesis. Praha: Vysoká škola NEWTON, a.s., NEWTON University. 2023. Available from: https://theses.cz/id/6ps09y/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityMaster programme:
Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Mezinárodní marketingová strategie
Karolína Pustková -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
Simon Kolář