Ing. Martin Šopf

Bachelor's thesis

Marketing v neziskovém sektoru

Marketing in the Nonprofit Sector
Abstract:
Cílem této práce je podat informace o marketingu v neziskovém sektoru. Práce obsahuje základní znalosti o neziskových organizacích a jejich právních formách. Uvádím nástroje marketingu vhodné především pro neziskový sektor. Zabývám se vztahem s několika typy veřejnosti. Praktická část obsahuje případovou studii občanského sdružení Komakite a analýzu jejich činností z hlediska marketingové komunikace …more
Abstract:
The aim of this work is to provide information related to non-profit sector. It includes a general knowledge of nonprofit organizations, their legal forms and adverts to marketing tools applicable to non-profit sector. The practical part contains the civil society organization Komakite case study, its activity analysis with respect to marketing communication and I am advising tools suitable to contemporary …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2012
  • Supervisor: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Reader: Ing. Alena Pilná

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní