Výzkum spokojenosti zákazníků firmy P&B service s.r.o. s jejím sortimentem produktů podle ISO 9000/1. – Markéta Pištorová
Markéta Pištorová
Bakalářská práce
Výzkum spokojenosti zákazníků firmy P&B service s.r.o. s jejím sortimentem produktů podle ISO 9000/1.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2011
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PIŠTOROVÁ, Markéta. \textit{Výzkum spokojenosti zákazníků firmy P\&{}B service s.r.o. s jejím sortimentem produktů podle ISO 9000/1.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/6py7qb/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola ekonomie a managmentu
Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management (Bc.)
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.