Analýza propagace a informování cestujících o tarifních a obchodních nabídkách ČD v osobní přepravě v prostorách vybraných železničních stanic kategorie 5, 4 a 3 v Jihomoravském kraji – Ing. Vojtěch Elstner
Ing. Vojtěch Elstner
Bachelor's thesis
Analýza propagace a informování cestujících o tarifních a obchodních nabídkách ČD v osobní přepravě v prostorách vybraných železničních stanic kategorie 5, 4 a 3 v Jihomoravském kraji
Analysis of promotion and informing passengers about tariff and commercial offers ČD in passenger transport in areas of selected railway stations of category 5, 4 and 3 in the South Moravian Region
Abstract:
Práce je věnována propagaci tarifních nabídek Českých drah, a. s. v prostorách železničních stanic. Pozornost je zaměřena na zhodnocení v současné době používaných způsobů informování cestujících o jízdném. Toto zhodnocení je provedeno na základě průzkumu mezi cestujícími. V závěru práce jsou zmíněny možnosti zlepšení propagace ve stanicích.Abstract:
The work deals with promotion of tariff offers of the Czech Railways, joint stock company (České dráhy, a. s.) in areas of railway stations. The attention is paid to evaluating of currently ways used in informing passengers about fare. The evaluating is based on a public inquiry among passengers. In conclusion there are mentioned suggestions to improve advertising in railway stations.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 6. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Pavel Stockmann, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ELSTNER, Vojtěch. \textit{Analýza propagace a informování cestujících o tarifních a obchodních nabídkách ČD v osobní přepravě v prostorách vybraných železničních stanic kategorie 5, 4 a 3 v Jihomoravském kraji}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Transport Engineering. 2009. Available from: https://theses.cz/id/6qe0we/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Elstner, Vojtěch. Analýza propagace a informování cestujících o tarifních a obchodních nabídkách ČD v osobní přepravě v prostorách vybraných železničních stanic kategorie 5, 4 a 3 v Jihomoravském kraji . Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringBachelor programme / field:
Transport Technology and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace
Tomáš Kruliš -
Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.
Lucie Zajdáková -
Marketingová komunikace na sociální síti Facebook v segmentu železniční osobní dopravy
Lenka Šolcová -
Marketingová komunikace zvolené společnosti
Marek Matiášek -
Marketingová komunikace RegioJet a.s. v segmentu železniční osobní dopravy
Ondřej Novotný -
Marketingová komunikace v prostorách železničních stanic
Jan Janeba -
Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.
Žaneta Maturová -
Analýza marketingové komunikace nové značky na trhu
Žaneta Churavá