Speech acts in contemporary advertising./ Řečové akty v současné reklamě – Miroslav HOFFMANN
Miroslav HOFFMANN
Master's thesis
Speech acts in contemporary advertising./ Řečové akty v současné reklamě
Speech acts in contemporary advertising
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2013
Accessible from:: 29. 4. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jana Kozubíková Šandová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOFFMANN, Miroslav. \textit{Speech acts in contemporary advertising./ Řečové akty v současné reklamě}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Education. 2013. Available from: https://theses.cz/id/6qhnrt/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOFFMANN, Miroslav. Speech acts in contemporary advertising./ Řečové akty v současné reklamě. Č. Bud., 2013. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationMaster programme / field:
Primary school teaching / Teacher training in English language, Teacher training in German language
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights