Veletržní činnost s ohledem na propagační činnost a doprovodný program – Mgr. Zuzana ŘEHULKOVÁ
Mgr. Zuzana ŘEHULKOVÁ
Master's thesis
Veletržní činnost s ohledem na propagační činnost a doprovodný program
Trade fair activity in relation to advertising activity and accompanying programme
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na veletržní činnost, ve které se střetávají různé formy komunikace a do níž jsou zapojeny všechny smysly návštěvníka. Veletrhy jsou považovány za velmi účinný marketingový nástroj, pro který je typická koncentrace většího množství lidí (cílových skupin) na jednom místě v daném čase. Práce se zabývá veletržní činností, její historií, jednotlivými aktéry, typy veletrhů, organizacemi …moreAbstract:
Diploma work is specialized in trade fair activity, where different forms of communication meet and where all visitors´ senses are involved. Fairs are considered as a very effective marketing tool for which is typical concentration of bigger amount of people (target groups) at one place at given time. The first part deal with trade fair activities, its history, particular participants, types of trade …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2009
Identifier:
10578
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŘEHULKOVÁ, Zuzana. \textit{Veletržní činnost s ohledem na propagační činnost a doprovodný program}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/6qj2p8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŘEHULKOVÁ, Zuzana. Veletržní činnost s ohledem na propagační činnost a doprovodný program. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2019
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Ekonomické využití výstavních ploch Veletrhů Brno
Jana Zemánková