Analýza učebnic dějepisu pro druhý stupeň základní školy z hlediska aktivizačních metod – Bc. Denisa Ertlová
Bc. Denisa Ertlová
Diplomová práce
Analýza učebnic dějepisu pro druhý stupeň základní školy z hlediska aktivizačních metod
Analysis of history textbooks for the second-degree of elementary school in terms of activation methods
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vybranými aktivizačními výukovými metodami dějepisu na druhém stupni základní školy. Teoretická část se věnuje efektivním formám a metodám výuky, RVP, ŠVP, průřezovým tématům, využitím médií a integraci jednotlivých tematických okruhů environmentální výchovy do výuky dějepisu. Praktická část využívá metodu analýzy vybraných učebnic dějepisu pro druhý stupeň základní školy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM6034
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2019
- Vedoucí: Mgr. Irena Loudová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. PaedDr. Kamil Janiš, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ERTLOVÁ, Denisa. \textit{Analýza učebnic dějepisu pro druhý stupeň základní školy z hlediska aktivizačních metod}. Online. Diplomová práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Pedagogická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/6qke9z/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 9. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pro střední školy - dějepis, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - německý jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
The Importance of Empowerment for Environmental education: A Case study in Czech Free Democratic School
Róza Fadrná -
The Integration of Selected Thematic Areas of the Cross-Curricular Subject Environmental Education into English Language Lessons
Alexandra Müllerová -
Maturita Solutions Pre-Intermediate: How Does the Textbook Meet Actual Maturita Requirements?
Michaela Saksová -
Literární texty v učebnicích ruského jazyka pro ZŠ (analýza vybraných učebnic)
Karolína Petrová -
Analýza a hodnocení vybraných učebnic práva pro střední školy
Jiří Punčochář -
Analýza českých učebníc japonského jazyka v diachrónnej perspektíve
Ondrej Malatinec -
Analýza didaktické vybavenosti učebnic občanské výchovy pro 9. ročník základní školy
Jan Loskot -
Didaktika výtvarné výchovy pro žáky se specifickými poruchami učení
Veronika Kriklová
Název
Vložil
Vloženo
Práva