Karolína Piklová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů

Marketing communications of professional sports clubs
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o jednotlivých nástrojích marketingu ve sportovním prostředí, konkrétně v oblasti ledního hokeje. Zabývá se společenskou odpovědností a online komunikací s jednotlivými novými a moderními formami marketingu. Pozornost je věnována především nejnovějším trendům, tedy internetové komunikaci a zejména sociálním sítím. Práce také popisuje a analyzuje komparaci s jinými kluby. …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with individual marketing tools in the sports domain, especially in the field of ice hockey. It deals with social responsibility and online communication with new and modern forms of marketing. Attention is paid to the latest trends; it is particularly Internet communication and social networks. The thesis also describes and analyses comparisons with other clubs. Information …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2019
  • Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Zdeněk Sloboda

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication