Diana VLČKOVÁ

Bakalářská práce

Die Marketinganalyse des Festivals Colours of Ostrava und Lollapalooza Berlin

Colours of Ostrava and Lollapalooza Berlin marketing analysis
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is "Colours of Ostrava and Lollapalooza Berlin marketing analysis". First, there are marketing activities and communication means of music festivals introduced in general. The goal then is to analyze these activities and means by an example of Festivals Colours of Ostrava and Lollapalooza Berlin. For these purposes, marketing research was carried out using a questionnaire …více
Abstract:
Die Bachelorarbeit behandelt die Marketinganalyse des Festivals Colours of Ostrava und Lollapalooza Berlin. Zuerst werden Marketingaktivitäten und Kommunikationsmittel von Musikfestivals im Allgemeinen vorgestellt. Das Ziel ist diese Aktivitäten und Mittel an dem Beispiel der Festivals Colours of Ostrava und Lollapalooza Berlin zu analysieren. Zu diesen Zwecken wurde die Marktforschung anhand einer …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 5. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Irena Šebestová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VLČKOVÁ, Diana. Die Marketinganalyse des Festivals Colours of Ostrava und Lollapalooza Berlin. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta