Mgr. Pavel Pátek

Bakalářská práce

Využití anatomie pohybového aparátu člověka pro tvorbu charakteru v programu 3ds Max

Application of the Anatomy of the Human Locomotion for Designing the Character in 3ds Max
Anotace:
Ve své bakalářské práci se zabývám problémem, jak navrhnout a vymodelovat imaginární charakter tak, aby co nejpřesvědčivěji zachovával proporce a zákonitosti pohybu lidského těla. Práce je určena pro uživatele programu 3ds Max, kterým umožní pochopit nejdůležitější tvarové a funkční vztahy pohybového aparátu člověka a usnadní jim tak práci při tvorbě charakteru. Podstatnou část práce jsem věnoval studiu …více
Abstract:
Designing a humanlike character is the topic of this bechelor thesis. The first part deals with the anatomy of human locomotion. In practical part I apply knowledge in human anatomy to design an imaginary character and use 3ds Max to model it.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 2. 2009
  • Vedoucí: MgA. Helena Lukášová, ArtD.
  • Oponent: RNDr. Vít Kovalčík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky