Event marketing a jeho místo v rámci marketingové komunikace – Bc. Indira Dairova
Bc. Indira Dairova
Bakalářská práce
Event marketing a jeho místo v rámci marketingové komunikace
Event markenting and its place within the marketing communications
Anotace:
Bakalářská práce je věnována problematice event marketingu a jeho roli v rámci marketingové komunikace. Hlavním cílem práce je na základě deskripce problematiky event marketingu zpracovat návrh souboru doporučení pro připravované eventy ve firmě. V práci jsou uplatněny následující postupy a vědecké metody: analýza, literární rešerše a komparace.Abstract:
Bachelor thesis is dedicated to the event marketing and its role in marketing communications. The main objective of this work is based on the description of the event marketing process issues a draft set of recommendations for upcoming events in the company. The thesis used the following techniques and scientific methods: analysis, literature review and comparison.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gwf80/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh optimalizace komunikačního mixu vybrané restaurační skupiny
Dagmar Feňárová -
Marketingová komunikace a mediální mix vybrané sportovní akce
Tomáš Leixner -
Komunikační mix společnosti Aircraft Industries, a. s.
Helena Česalová -
Komunikační mix e-shopu Sylviene
Julie Šťastná -
Současný komunikační mix Fakulty stavební VŠB-TUO
Lukáš Janečka -
Marketingová strategie vybraného umělce se zaměřením na komunikační mix
Soňa Danihelová -
Efektivní komunikační mix v uměleckém (hudebním) podniku
Jaroslav Šefrna -
Britské parlamentní volby 2010 z pohledu politického marketingu: segmenty podpory, výsledný produkt a komunikační mix Konzervativní strany, Labouristické strany a Liberálních demokratů
Pavel Krchňák