Možnost zavedení spěšných vlaků na trati 323 – Jan Paloch
Jan Paloch
Bakalářská práce
Možnost zavedení spěšných vlaků na trati 323
Possibility of deployment of fast trains on track 323
Anotace:
V bakalářské práci bude řešen problém příliš dlouhých jízdních dob na železniční trati 323, porovnání jízdních dob po teoretickém zavedení spěšných vlaků a zhodnoceny dopady tohoto zavedení na osobní vlaky, tedy změny jízdních dob, nová místa křížení a podobně. Bude použita metoda deskripce, komparace, analýzy a syntézy.Abstract:
In this bachelor thesis, the problem of too long travel times on the track 323 will be solved. The travel times before and after the theoretical introduction of fast trains will be compared and the impact of this introduction on the other trains on this route will be evalueted. This means changes in the travel times, new crossing points and so on. The metods of description, comparation, analysis and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Nachtigall, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Paloch, Jan. Možnost zavedení spěšných vlaků na trati 323. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraBakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Technologie a řízení dopravy: Technologie a řízení dopravních systémů
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.