Marketingová strategie podniku – Bc. Tereza Kamírová
Bc. Tereza Kamírová
Diplomová práce
Marketingová strategie podniku
Marketing strategy of company
Anotace:
Diplomová práce se věnuje marketingové strategii podniku firmy Kamír a Co. spol. s r.o. sídlící v Pacově. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, teoretická část shrnuje základní poznatky z marketingu, marketing managementu, strategického marketingu a situační analýzy. Teoretická část slouží jako teoretické východisko pro vlastní, praktickou část práce. Praktická část shrnuje stávající …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the marketing strategy of a Czech company Kamir & Co. spol. s r.o. located in Pacov. The thesis is divided into two parts, the theoretical part summarizes the basic knowledge and terms in the area of marketing management, strategic marketing, marketing mix, internal and external environment analysis and SWOT analysis. The practical part includes analysis of internal and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the copper market and the direction of China’s copper industry
Ying Fang -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Porterův model poskytovatelů mobilních telekomunikačních služeb
Stanislav Lepeška -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Strategický finanční plán a jeho vyhodnocení
Veronika Shakirova -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova
Název
Vložil
Vloženo
Práva