Možnosti využití e-learningu ve firmě B4B INKASSO – Bc. Andrea Kornasová
Bc. Andrea Kornasová
Bachelor's thesis
Možnosti využití e-learningu ve firmě B4B INKASSO
Possibilities of using e-learning in the company B4B INKASSO
Abstract:
Bakalářská práce s názvem „Možnosti využití e-learningu ve firmě B4B INKASSO“ se zabývá e-learningovými nástroji, které mohou být využity v rámci školení ve firmě. V první kapitole bude řešena celá tato problematika, kde bude popsáno konkrétní zaměření, použité vědecké metody, cíl a přínosy práce. V druhé kapitole budou definovány základní pojmy a stručná historie týkající se e-learningu, dále budou …moreAbstract:
This bachelor thesis called "Possibilities of using e-learning in the company B4B INKASSO" deals with e-learning tools which can be used within the training in the company. The first chapter describes this field in general containing focus, used scientific methods, aim and benefits of this Thesis. The second chapter defines the basic concepts and a brief history of e-learning, as well as various forms …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2020
Identifier:
https://is.slu.cz/th/xbjqq/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Radim Dolák, Ph.D.
- Reader: Ing. Radomír Perzina, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KORNASOVÁ, Andrea. \textit{Možnosti využití e-learningu ve firmě B4B INKASSO}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2020. Available from: https://theses.cz/id/6r9thi/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics
Theses on a related topic
-
Využití gamifikace ve vzdělávání a návrh postupu její implementace do e-learningu
Lea Mentlíková -
Význam gamifikace ve vzdělávání cizích jazyků pomocí platformy Quizlet
Monika Baldrianová -
Potenciál učebních principů digitálních her uplatněný v e-learningu
Jan Miškov -
Vlivy gamifikace v prostředí online vzdělávání
Romana Jakšlová -
Návrh implementace prvků gamifikace do portálů pro tvorbu a sdílení edukačních videí
Jakub Alt -
Tvorba výukových materiálů v LMS Moodle
Ondřej Melichar -
Komparace vybraných LMS prostředí
Veronika Ochová -
Analýza a návrh LMS pro základní školy
Jakub Stibůrek