Možnosti řízení marketingového oddělení AIESEC. – Yuliia Havrylova
Yuliia Havrylova
Bakalářská práce
Možnosti řízení marketingového oddělení AIESEC.
Possibilities of managing the marketing department of AIESEC Praha
Anotace:
Práce se zaměřuje na odhalení nevyužitého potenciálu marketingového oddělení v AIESEC Praha. Cílem práce je odhalit, jak by AIESEC mohla zefektivnit činnost marketingového oddělení, a také zjistit, jak zlepšit strategii a komunikaci organizace, která posílí image AIESEC. V teoretické části se autor zabývá základními pojmy a koncepty marketingového strategického řízení, marketingovým holistickým konceptem …víceAbstract:
The thesis focuses on the untapped potential of the marketing department in AIESEC Praha. The aim of the thesis is to reveal how AIESEC Praha could make the marketing department more effective and to find out how to improve the strategy and communication of the organization to strengthen the image of AIESEC. In the theoretical part, the author deals with the basic terms and concepts of marketing strategic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90391
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2023
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Aldar Tsybyktarov
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90391
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing na sociálních sítích a jeho využití organizací AIESEC
Nam Hoang -
Úspěšnost působení marketingové komunikace organizaci AIESEC mezi studenty vybraných vysokých škol
Eliška Zemanová -
Marketing projektu Crop up (AIESEC Plzeň)
Magdalena MAJEROVÁ -
Implementace B2B marketingu v neziskové organizaci AIESEC
Kristýna Pavlová -
Analysis of the Internet Marketing Strategy of AIESEC
Aneta Lačevová -
Analýza internetové marketingové strategie AIESEC
Aneta Lačevová -
Návrh marketingové strategie a segmentace mezinárodní studentské organizace AIESEC pro cílovou skupinu studentů
Veronika Losová