Bc. Jana Háková

Diplomová práce

Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu

Increasing the Competitiveness of the Company by using the Tools of Communication Mix
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zvýšení konkurenceschopnosti podniku. Cílem autorky je zhodnotit marketingový mix (marketingovou komunikaci) a následně v praktické části zjistit současnou marketingovou situaci v porovnání s konkurencí. Výstupem této práce je vytvoření efektivního návrhu a doporučení na zlepšení marketingové komunikace podniku Zeppelin CZ s.r.o.
Abstract:
Thesis is focused on increase of competitiveness of the Company. The aim of the author is to evaluate the marketing mix (marketing communication)and subsequently in the practical part to find out the current marketing situation in comparison with the competition. The output of this work is to create an effective proposal and recommendations to improve the marketing communication of the Company Zeppelin …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2019
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace