Bc. Jana Háková

Master's thesis

Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu

Increasing the Competitiveness of the Company by using the Tools of Communication Mix
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na zvýšení konkurenceschopnosti podniku. Cílem autorky je zhodnotit marketingový mix (marketingovou komunikaci) a následně v praktické části zjistit současnou marketingovou situaci v porovnání s konkurencí. Výstupem této práce je vytvoření efektivního návrhu a doporučení na zlepšení marketingové komunikace podniku Zeppelin CZ s.r.o.
Abstract:
Thesis is focused on increase of competitiveness of the Company. The aim of the author is to evaluate the marketing mix (marketing communication)and subsequently in the practical part to find out the current marketing situation in comparison with the competition. The output of this work is to create an effective proposal and recommendations to improve the marketing communication of the Company Zeppelin …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2019
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication