Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu – Bc. Jana Háková
Bc. Jana Háková
Master's thesis
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Increasing the Competitiveness of the Company by using the Tools of Communication Mix
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na zvýšení konkurenceschopnosti podniku. Cílem autorky je zhodnotit marketingový mix (marketingovou komunikaci) a následně v praktické části zjistit současnou marketingovou situaci v porovnání s konkurencí. Výstupem této práce je vytvoření efektivního návrhu a doporučení na zlepšení marketingové komunikace podniku Zeppelin CZ s.r.o.Abstract:
Thesis is focused on increase of competitiveness of the Company. The aim of the author is to evaluate the marketing mix (marketing communication)and subsequently in the practical part to find out the current marketing situation in comparison with the competition. The output of this work is to create an effective proposal and recommendations to improve the marketing communication of the Company Zeppelin …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/wo4la/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2019
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v oblasti mobility v datových sítích
Michal Skořepa -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Koncentrace hotelového podnikání v Čechách a v Evropě - vývoj,trendy
Kamila Petrželková -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková