Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu – Bc. Jana Háková
Bc. Jana Háková
Diplomová práce
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Increasing the Competitiveness of the Company by using the Tools of Communication Mix
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zvýšení konkurenceschopnosti podniku. Cílem autorky je zhodnotit marketingový mix (marketingovou komunikaci) a následně v praktické části zjistit současnou marketingovou situaci v porovnání s konkurencí. Výstupem této práce je vytvoření efektivního návrhu a doporučení na zlepšení marketingové komunikace podniku Zeppelin CZ s.r.o.Abstract:
Thesis is focused on increase of competitiveness of the Company. The aim of the author is to evaluate the marketing mix (marketing communication)and subsequently in the practical part to find out the current marketing situation in comparison with the competition. The output of this work is to create an effective proposal and recommendations to improve the marketing communication of the Company Zeppelin …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wo4la/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v podpoře udržitelné dopravy v České republice
Eliška Peloušková -
Implementace Průmysl 4.0/digitalizace v logistických systémech (v nákupu, zásobování, skladování, distribuci, obchodě) v praxi podniku
Eva Hajná -
Nové trendy v cukrářství
Alena Trojanová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové sofistikované trendy v personalistice
Petra Svoboda