Návrh marketingového mixu vegetariánské restaurace – Martina Križanová
Martina Križanová
Bachelor's thesis
Návrh marketingového mixu vegetariánské restaurace
Marketing Mix Design for the Vegetarian Restaurant
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na téma "Návrh marketingového mixu vegetariánské restaurace". Cílem práce je zjistit a charakterizovat současný marketingový mix restaurace a na základě získaných informací navrhnout doporučení, která povedou ke zlepšení poskytovaných služeb.Abstract:
The bechalor is focuses on the "Marketing Design for the Vegetarian Restaurant. The aim of this is discover and charakterize current marketing strategy of this restaurant and on the base of the know informaion suggest possible recommendations, which would lead to increase service quality.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2015
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/110760
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2015
- Supervisor: Jana Ostrožná
- Reader: Vojtěch Spáčil
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
An Effective Marketing Strategy to Reach Millennials
Misha Schneeberg -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
Anna Větrovcová -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová