Neurodiverzní paradigma v sociální práci s autisty – Eva Veselá
Eva Veselá
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Neurodiverzní paradigma v sociální práci s autisty
Anotácia:
Tato práce si dala a cíl představit svým čtenářům neurodiverzní hnutí jako hnutí autistů za svá práva a neurodiverzitu jako paradigma, kterým lze autismus interpretovat.Abstract:
The aim of this work is introducing its readers to the neurodiversity movement as an autism movement for rights of autistic persons and neurodiversity as a paradigm by which autism can be interpreted.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Identifikátor:
http://theses.cz/id/6rubvq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VESELÁ, Eva. \textit{Neurodiverzní paradigma v sociální práci s autisty}. Online. Absolventská práce. Brno: Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/6rubvq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace
vyšší odborný program:
Sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Model Independent Living jako inspirace pro nezávislý způsob života osob se zdravotním postižením v České republice.
Zdeňka Šebelová -
Procesní model poskytování sociálních služeb osobám se zdravotním postižením
Zuzana Agricolová -
Sociální firma jako nový model pracovního a sociálního začlenění zdravotně znevýhodněných - náhrada nebo alternativa klasické chráněné dílny?
Jana Bayerová -
Autismus u dětí
Vendula Kubánková -
Specifika komunikace v PNP s pacientem s diagnózou autismus
Vičan Vičan -
Autismus, komunikace a média
Radoslava Hyánková -
Výukové moduly pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami- zkouška Brinella - Autismus
Kristýna Seidlová -
Muzikoterapie a autismus - hudba v muzikoterapii jako prostředek ke komunikaci u dětí s autismem
Daniela Krejčí