Personální marketing a jeho implementace v podnikové praxi – Lenka Klímová
Lenka Klímová
Bachelor's thesis
Personální marketing a jeho implementace v podnikové praxi
Abstract:
Abstrakt Cílem bakalářské práce je analyzovat současnou úroveň personálního marketingu a implementovat v praxi. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů personálního marketingu. Definování prvků marketingového mixu, motivačních faktorů a jejich použití v praxi. V praktické části, s využitím metod průzkumu, dotazování a komparace, hledám nejefektivnější postupy, jak zaujmout a získat …moreAbstract:
Abstrakt The aim of the bachelor thesis is to analyze the current level of personal marketing and its implementation in practice. The theoretical part focuses on explaining the basic concepts of personal marketing. Defining elements of the marketing mix, motivational factors and their use in practice. In the practical part, using methods of surveying, questioning and comparative, I am looking for the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2020
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/j153l/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 2. 2021
- Supervisor: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D.
- Reader: Ing. Josef Kostohryz
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KLÍMOVÁ, Lenka. \textit{Personální marketing a jeho implementace v podnikové praxi}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2020. Available from: https://theses.cz/id/6s3bg3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Discourse Analysis of Personal Advertising in 'The Times' (with Special Regard to Gender Differences)
Věra Zouharová -
Organizational Efficiency and Internal Marketing. How PR and Marketing can improve employee motivation
Ekaterina Lvova -
Představy dlouhodobě nezaměstnaných uchazečů o zaměstnání a poradců ÚP o potřebě podpory
Karolína Karásek -
Správní řízeni ve věci vyřazení z evidence uchazečů o zaměstnání
Havlíková Havlíková -
Pravomoci Úřadu práce České republiky v oblasti aktivace uchazečů o zaměstnání
Hana Bitalová -
Pomoc dlouhodobě nezaměstnaným uchazečům o zaměstnání z projektů APZ
Lucie Neumann -
Podpora zaměstnanosti dlouhodobě evidovaných uchazečů o zaměstnání za období 2019-2021 v Trutnovském okrese
Petra Havlíková -
Příčiny a řešení překvalifikovanosti uchazečů o zaměstnání z pohledu personalistů vybraných soukromých firem
Zuzana Kubátová