Marketing in sozialen Netzwerken am Beispiel von ausgewählten Drogerieketten – Zuzana MATULOVÁ
Zuzana MATULOVÁ
Bakalářská práce
Marketing in sozialen Netzwerken am Beispiel von ausgewählten Drogerieketten
Marketing on social networks an example selected drugstores
Abstract:
This bachelor thesis deals with marketing on online networks, its strategies and the analysis of the Facebook pages. Furthermore, this work is devoted to the contemporary, modern Marketing tools Facebook. On this social network can set up a profile for personal use or site that is suitable for business purposes. Now Facebook page is in this work analyzed in detail. Another part deals with some drugstore …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem na online sítích, jeho strategiemi a analýzou facebookových stránek. Úvodní kapitola podává základní, potřebné informace, které slouží k obeznámení problematiky - Social Media Marketingu. Dále se tato práce věnuje současnému, modernímu marketingovému nástroji Facebooku. Na této sociální síti je možné založit profil k osobnímu používání či stránku, která je …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2016
Zveřejnit od: 20. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Milan Pišl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATULOVÁ, Zuzana. Marketing in sozialen Netzwerken am Beispiel von ausgewählten Drogerieketten . Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Social Media jako součást marketingové strategie
Maksim Bataev -
Návrh strategie social media marketingu pro e-shop
Daniela Šimůnková -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Marketingová strategie začínající kavárny
Denisa Koppová -
Marketingová strategie firmy na internetu
Petra Hubeňáková -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Kateřina Černá