Metoda vzájemného učení při výuce informatiky – Mgr. Barbora Havířová
Mgr. Barbora Havířová
absolventská práce studenta CŽV
Metoda vzájemného učení při výuce informatiky
Peer learning in computer science teaching
Anotace:
Práce se zabývá popisem metod vzájemného učení a jejich využitím při výuce informatiky. Uvádí konkrétní příklady vyzkoušené na střední a základní škole.Abstract:
The thesis deals with the description of peer learning methods and their use in computer science teaching. It presents concrete examples tested at high school and primary school.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ludmila Brestičová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAVÍŘOVÁ, Barbora. \textit{Metoda vzájemného učení při výuce informatiky}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/6s88nz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní / obor:
Studium k výkonu specializovaných činností / Koordinace v oblasti ICT
Práce na příbuzné téma
-
Digitální gramotnost dětí v mateřské škole
Barbora Syrovátková -
Podpora rozvoje digitální a informatické gramotnosti žáků ZŠ
Petr VALENTA