Mgr. Barbora Havířová

absolventská práce studenta CŽV

Metoda vzájemného učení při výuce informatiky

Peer learning in computer science teaching
Anotace:
Práce se zabývá popisem metod vzájemného učení a jejich využitím při výuce informatiky. Uvádí konkrétní příklady vyzkoušené na střední a základní škole.
Abstract:
The thesis deals with the description of peer learning methods and their use in computer science teaching. It presents concrete examples tested at high school and primary school.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ludmila Brestičová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání

Mendelova univerzita v Brně

Institut celoživotního vzdělávání

celoživotní / obor:
Studium k výkonu specializovaných činností / Koordinace v oblasti ICT

Práce na příbuzné téma