Global marketing and local culture – Bc. Adam Steger, BSBA
Bc. Adam Steger, BSBA
Diplomová práce
Global marketing and local culture
Global marketing and local culture
Anotace:
Diplomová práce zdůrazňuje důležitost stanovení správných mezinárodních expanzních strategií pro firmy nejen z pohledu ekonomie, ale také ze sociologického hlediska. Teoretická část práce se zaměřuje především na analýzu dat z literatury o mezinárodním marketingu, globalizaci a sociologii. Hlavním cílem praktické části práce je analýza chování spotřebitelů v Rumunsku, a pomocí kvantitativního výzkumu …víceAbstract:
Thesis underlines the importance of setting up proper international expansion strategies for companies not only from the economical point of view but sociological standpoint as well. Theoretical part of the thesis focuses mostly on analysis of data from the literature about international marketing and globalization. The main goal of the practical part of the thesis is to observe Romanian consumer behaviour …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xgwuu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
- Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Internationalisation of business and global marketing
Munira Iadgarova -
Internationalisation of business and global marketing
Oleksandra Sokalska -
A Framework For Embedding A Strong Brand-Oriented Culture And Its Implications For Enterprises: African And European MSMEs' Evidence
Christian Nedu Osakwe -
Global Marketing and Local Culture: The Case of Škoda in Turkey
Aybüke Uzsoylu -
Belonging to a group; Group identity and consumer culture
Eva Pilmaierová -
Impact of Apple's Culture on Consumer Behaviour
Sergio Mauricio Soto Cueto