Bc. Adam Steger, BSBA

Diplomová práce

Global marketing and local culture

Global marketing and local culture
Anotace:
Diplomová práce zdůrazňuje důležitost stanovení správných mezinárodních expanzních strategií pro firmy nejen z pohledu ekonomie, ale také ze sociologického hlediska. Teoretická část práce se zaměřuje především na analýzu dat z literatury o mezinárodním marketingu, globalizaci a sociologii. Hlavním cílem praktické části práce je analýza chování spotřebitelů v Rumunsku, a pomocí kvantitativního výzkumu …více
Abstract:
Thesis underlines the importance of setting up proper international expansion strategies for companies not only from the economical point of view but sociological standpoint as well. Theoretical part of the thesis focuses mostly on analysis of data from the literature about international marketing and globalization. The main goal of the practical part of the thesis is to observe Romanian consumer behaviour …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Oponent: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication