Designing Marketing Communication for Enrollment of Chinese Students at the Faculty of Economics – Wei Xiong
Wei Xiong
Master's thesis
Designing Marketing Communication for Enrollment of Chinese Students at the Faculty of Economics
Designing Marketing Communication for Enrollment of Chinese Students at the Faculty of Economics
Abstract:
Higher education market already become one of the most important sectors in today’s global economy, Universities today are increasingly competing for international students in response to trends in global student mobility. Under this circumstance, compare to the global trend, Czech universities consider just at beginning stage,The VŠB-EkF Technical University of Ostrava Faculty of Economic has signed …moreAbstract:
Higher education market already become one of the most important sectors in today’s global economy, Universities today are increasingly competing for international students in response to trends in global student mobility. Under this circumstance, compare to the global trend, Czech universities consider just at beginning stage,The VŠB-EkF Technical University of Ostrava Faculty of Economic has signed …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/85384
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2011
- Supervisor: Vojtěch Spáčil
- Reader: Lenka Heczková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
XIONG, Wei. \textit{Designing Marketing Communication for Enrollment of Chinese Students at the Faculty of Economics}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2011. Available from: https://theses.cz/id/6sjrmj/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketing communication activities of ESN CULS Prague
Liubov Khlebtcova -
The impact of critical incidents on cultural adaptation during student exchange programs
Kader Mohideen Tariq Mohamed Uthuman -
Diplomový pěvecký koncert / Reflections on Chinese pop music singing higher education
Wanshu Zhang -
Managing the higher education at the global level
Dominika Masná