Designing Marketing Communication for Enrollment of Chinese Students at the Faculty of Economics – Wei Xiong
Wei Xiong
Diplomová práce
Designing Marketing Communication for Enrollment of Chinese Students at the Faculty of Economics
Designing Marketing Communication for Enrollment of Chinese Students at the Faculty of Economics
Anotace:
Higher education market already become one of the most important sectors in today’s global economy, Universities today are increasingly competing for international students in response to trends in global student mobility. Under this circumstance, compare to the global trend, Czech universities consider just at beginning stage,The VŠB-EkF Technical University of Ostrava Faculty of Economic has signed …víceAbstract:
Higher education market already become one of the most important sectors in today’s global economy, Universities today are increasingly competing for international students in response to trends in global student mobility. Under this circumstance, compare to the global trend, Czech universities consider just at beginning stage,The VŠB-EkF Technical University of Ostrava Faculty of Economic has signed …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85384
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Lenka Heczková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
XIONG, Wei. \textit{Designing Marketing Communication for Enrollment of Chinese Students at the Faculty of Economics}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/6sjrmj/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing communication activities of ESN CULS Prague
Liubov Khlebtcova -
The impact of critical incidents on cultural adaptation during student exchange programs
Kader Mohideen Tariq Mohamed Uthuman -
Diplomový pěvecký koncert / Reflections on Chinese pop music singing higher education
Wanshu Zhang -
Managing the higher education at the global level
Dominika Masná