Analysis and design of online marketing plan for the travel agency Tempo-Tours Praha s.r.o. – Jakub Křivanec
Jakub Křivanec
Bakalářská práce
Analysis and design of online marketing plan for the travel agency Tempo-Tours Praha s.r.o.
Abstract:
The goal of this thesis was to create a new online marketing strategy for the travel agency Tempo Tours Praha s.r.o. to expand the clientele, increase the number of products sold; therefore, increase the profit. This thesis is composed of two parts. The first part, theoretical part, points out some information about online marketing and how to reach the highest chance to achieve the goal of creating …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Miloš Ulman, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KŘIVANEC, Jakub. \textit{Analysis and design of online marketing plan for the travel agency Tempo-Tours Praha s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/6t477p/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Market development of mobile applications
Tugay Demir -
Mobile branded applications (značkové mobilní aplikace) na příkladu konkrétní aplikace
Sára Szmeková -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh
Samuel Chmurovič -
Development and implementation of an online marketing strategy for the launch of a new business
Wael Hannachi -
Online marketing strategy of an international business
Nikola Hořejšová -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj
Název
Vložil
Vloženo
Práva