Radek Čejpa
Bachelor's thesis
Diferenciační strategie firmy
Manažerský projekt komoditního rozšíření sortimentu velkoobchodu elektro
Differentiation business strategy
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na vytvoření marketingového plánu v souvislosti s možností rozšíření sortimentu elektroobchodu. Marketingový plán je zaměřen na velkoobchod elektro, který patří mezi pět největších velkoobchodů elektro v ČR. Z tohoto pohledu se jedná o významný projekt.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2010
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB282
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2010
- Supervisor: Vladimír Bureš
- Reader: Veronika Jašíková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuBachelor programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Marketing communication strategy and plan for the newly introduced service.
Šárka Issa -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová