Moderní trendy v marketingové komunikaci – Bc. Dennis Horyna
Bc. Dennis Horyna
Bakalářská práce
Moderní trendy v marketingové komunikaci
Modern trends in marketing communications
Anotace:
Tato práce se zabývá vybranými moderními trendy v marketingové komunikaci. Klíčové body teoretické části jsou internetový marketing, kanál YouTube, product placement a v menší míře je zde zastoupen i marketing na sociálních sítích. Empirická část se zabývá především vztahem spotřebitelů ve věku 18-35 let k product placementu v tradičních médiích v porovnání s product placementem na kanále YouTube.Abstract:
This work deals with the selected modern trends in marketing communication. The keywords of the theoretical part are internet marketing, YouTube channel, product placement, and partially marketing on social networks is introdukce.Empirical part deals primarily with the relations of the consumers between the ages 18 and 35 to the product placement in traditional media, in comparison to the product placement …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/iz4qi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Veronika Machowská, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Chovanie spotrebiteľa pri on-line fitness a využitie product placementu
Róbert Dufala -
Product placement na internetu
Tomáš Nemec -
Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu
Miloslav TICHÝ -
Vnímání product placementu vysokoškolskými studenty v České republice a Portugalsku
Denisa Šúmská -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Utilization of YouTube for autonomous learning purposes among Czech secondary school students
Sabina Sedláková -
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
Anna Havránková