Sponzoring jako účinný nástroj marketingové strategie – Bc. Libor Sojka
Bc. Libor Sojka
Diplomová práce
Sponzoring jako účinný nástroj marketingové strategie
Sponsorship as an effective marketing strategy tool
Anotace:
Diplomová práce ve své obecné části popisuje jednotlivé nástroje marketingové komunikace, zejména sponzoring společností. Empirická část práce zkoumá sponzoringové aktivity společnosti Specialized. Metodou je zvolena forma řízených rozhovorů a dotazníkové šetření. Dotazníky byly rozdány na sportovních akcích s cílem získat informace o povědomí o značce a jejich aktivitách u veřejnosti. Výsledky byly …víceAbstract:
Diploma thesis in its general part describes the various marketing communication tools, especially sponsoring companies. Empiric part examines the company's sponsorship activities Specialized. The method is chosen form of structured interviews and questionnaires. Questionnaires were distributed at sports events to gather information about brand awareness and their activities among the public. The results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ymp96/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2016
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Vojtěch Goldmann -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Kateřina Hamplová -
Marketingová komunikace konference Barcamp
Marie Uhrová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Marketingová komunikace ve službách
Antonín Klenot