Bc. Libor Sojka

Master's thesis

Sponzoring jako účinný nástroj marketingové strategie

Sponsorship as an effective marketing strategy tool
Anotácia:
Diplomová práce ve své obecné části popisuje jednotlivé nástroje marketingové komunikace, zejména sponzoring společností. Empirická část práce zkoumá sponzoringové aktivity společnosti Specialized. Metodou je zvolena forma řízených rozhovorů a dotazníkové šetření. Dotazníky byly rozdány na sportovních akcích s cílem získat informace o povědomí o značce a jejich aktivitách u veřejnosti. Výsledky byly …viac
Abstract:
Diploma thesis in its general part describes the various marketing communication tools, especially sponsoring companies. Empiric part examines the company's sponsorship activities Specialized. The method is chosen form of structured interviews and questionnaires. Questionnaires were distributed at sports events to gather information about brand awareness and their activities among the public. The results …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 11. 2016
  • Vedúci: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication