Tomáš Doubek
Bachelor's thesis
Komunikační mix zvoleného podniku
The proposal of communicative mix for the chocen organization.
Abstract:
Cílem bakalářské práce na téma Komunikační mix ve vybrané společnosti je objasnit marketingovou komunikaci a komunikační mix ve společnosti Iveco Czech Republic a.s., a následný návrh na zlepšení komunikačních aktivit. Práce je rozdělena do dvou částí. První část vymezuje základní pojmy, které se týkají daného tématu. Následná část představuje vybranou organizaci a je zde provedena analýza komunikačního …moreAbstract:
The aim of this thesis"Communication mix" is to clarify marketing communication and communication mix of the particular organization - Iveco Czech Republic a.s. It will also provide suggestions and recommendations for communications activities. This work is devided into two parts. The basic terms of this issue are defined in the theoretical part. The practical part introduces the chosen organization …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Doubek, Tomáš. Komunikační mix zvoleného podniku. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková