Bc. Natalya Pomochshikova

Bachelor's thesis

Marketér jako profese – potřebné profesní kompetence marketéra

Marketer as a profession - necessary professional competence of marketer
Anotácia:
Výzkum je věnován prací marketéra se zaměřením na výkon této činnosti v Kazachstánu. Hlavním cílem práce je zhodnocení činnosti a kompetencí marketéra v Kazachstánu. Dílčím cílem práce je zhodnocení teoretických poznatků o požadavcích na funkci marketéra. Ústřední hypotéza předpokládá, že marketérům v Kazachstánu chybí znalosti o nových trendech v marketingu. Bakalářská práce používá řadu vědeckých …viac
Abstract:
The research is dedicated to the work of marketers with focus on the performance of the activities in Kazakhstan. The main aim of this work is to evaluate the activities and competencies marketer in Kazakhstan. The operational objective is to evaluate the theoretical knowledge of the requirements of the marketer. The central hypothesis is the following statement: marketers in Kazakhstan lack of awareness …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2014
  • Vedúci: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication