Bc. Natalya Pomochshikova

Bakalářská práce

Marketér jako profese – potřebné profesní kompetence marketéra

Marketer as a profession - necessary professional competence of marketer
Anotace:
Výzkum je věnován prací marketéra se zaměřením na výkon této činnosti v Kazachstánu. Hlavním cílem práce je zhodnocení činnosti a kompetencí marketéra v Kazachstánu. Dílčím cílem práce je zhodnocení teoretických poznatků o požadavcích na funkci marketéra. Ústřední hypotéza předpokládá, že marketérům v Kazachstánu chybí znalosti o nových trendech v marketingu. Bakalářská práce používá řadu vědeckých …více
Abstract:
The research is dedicated to the work of marketers with focus on the performance of the activities in Kazakhstan. The main aim of this work is to evaluate the activities and competencies marketer in Kazakhstan. The operational objective is to evaluate the theoretical knowledge of the requirements of the marketer. The central hypothesis is the following statement: marketers in Kazakhstan lack of awareness …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2014
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: doc. Mgr. Ondřej Roubal, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace