Hana Partynglová
Master's thesis
Značky kvality potravin
Brand of qulity for food
Abstract:
Cílem práce je definovat pojmy kvalita potravin a značka kvality. Přinést přehled současného stavu nejdůležitějších a nejznámějších značek kvality u potravin na trhu České republiky. Zmapovat názor na kvalitu potravin a vnímání značek kvality u potravin mezi českými spotřebiteli prostřednictvím dotazníku. Navrhnout doporučení spotřebitelům a výrobcům. Výsledky ukázaly, že nejdůležitějším faktorem při …moreAbstract:
The aim of this thesis is to define the concepts of food quality and brand quality. The thesis provides an overview of the current status of the most important and famous quality brands in the food market in the Czech Republic. The thesis maps about the quality of food and the perception of quality brands for food among czech consumers via a questionnaire. Write recommendation for consumers and producers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 10. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/41521
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2014
- Supervisor: Ondřej Hykš
- Reader: Helena Kořánová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/41521
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Management kvality a značky kvality potravin na příkladu vybrané firmy
Jana VÍTŮ -
Management kvality a značky kvality potravin na příkladu vybrané firmy
Jana VÍTŮ -
Země původu potravin jako značka kvality
David VOLKE -
Chování spotřebitele ve vztahu ke značkám kvality potravin
Nikola Nevřivová -
Současné značky kvality potravin – kvantita vs. kvalita značek
Nikola Novosádová -
Současné značky kvality potravin – kvantita vs. kvalita značek
Lucie Musilová -
Značky kvality potravin na českém trhu
Veronika JÍLKOVÁ -
Vybrané značky kvality potravin a jejich vliv na nákupní chování spotřebitelů v ČR
Helena Jelena Perković