Controlling predaja v metóde Balanced Scorecard – Bc. Michal Kuľbak
Bc. Michal Kuľbak
Master's thesis
Controlling predaja v metóde Balanced Scorecard
Sales Controlling in Terms of the Balanced Scorecard Method
Abstract:
Diploma thesis examines the customer perspective in the Balanced Scorecard method and proposes an efficient system of controlling the sale suitable for the needs of this method. The first chapter focuses on the theoretical resources of research from the perspective of the Balanced Scorecard and controlling. The second chapter presents the objective and method of its solution, analyzes the sales system …viacAbstract:
Diplomová práca skúma zákaznícku perspektívu v metóde Balanced Scorecard a navrhuje efektívny systém controllingu predaja vhodný pre potreby tejto metódy. Prvá kapitola je zameraná na teoretické východiská skúmanej problematiky z pohľadu Balanced Scorecard a controllingu. Druhá kapitola predstavuje cieľ práce a metódy jej riešenia, analyzuje systém predaja na báze controllingu a možnosti jeho využitia …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/xoeqd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
- Vedúci: doc. Ing. Peter Gallo, CSc.
- Oponent: Ing. Radoslav Bajus, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKMaster programme / odbor:
Economics and Management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane