Analýza vybraného hotelového řetězce a jeho postavení na trhu – Matěj Polák
Matěj Polák
Bachelor's thesis
Analýza vybraného hotelového řetězce a jeho postavení na trhu
Analysis of the selected hotel chain and it’s market position
Abstract:
Abstrakt Moje práce je zaměřena na analýzu vybraného hotelového řetězce Radisson Blu. Tento řetězec zaujímá mimořádně významné postavení na celosvětovém trhu hotelnictví a cestovního ruchu. Také v hotelnictví, na území České Republiky, je hotelový řetězec Radisson Blu se svou vlajkovou lodí Radisson Blu Alcron Hotel na čelním místě mezi hotely. Práce je rozdělena do tří částí, teoreticko-metodologické …moreAbstract:
My bachelor’s thesis is focused on analysis of chosen hotel chain Radisson Blu. This chain holds very significant position on global market for hotel industry and tourism. In Czech Republic is Hotel chain Radisson Blu leader among other hotel chains with its flagship Radisson Blu Alcron Hotel. My thesis is divided into three parts, theoretical-methodological, analytical and proposal. I’m comparing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/11136/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Martina Sochůrková
- Reader: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Theses on a related topic
-
Konkurenční výhody ve službách
Michaela Strnadová -
Možnosti archivace růžového vína jako strategická konkurenční výhoda pro malovinaře Stanislava Martinka
Mária Kaiserová -
Konkurenční prostředí v oblasti gastronomie ve vybrané lokalitě
Margarita Tulbu -
Konkurenční prostředí malých pivovarů
Kateřina Bittnerová -
Vytvoření inovačního modelu pro posílení konkurenční výhody lázeňského zařízení v Karlových Varech
Tereza HÁLOVÁ -
Konkurenční prostředí a identifikace konkurenčních výhod pro efektivní komunikaci
Petra ŠEVČÍKOVÁ -
Návrh marketingového plánu pro nový hotelový komplex Prior Zlín
Zuzana Ťopková -
Trainee program v prostředí obchodního řetězce - aplikace konceptu mateřské společnosti
Tereza Šafková