Robotické soutěže - prostředek podpory výuky obecně technického předmětu na základní škole – Bc. Patrik JANOTA
Bc. Patrik JANOTA
Diplomová práce
Robotické soutěže - prostředek podpory výuky obecně technického předmětu na základní škole
Robotic comptetition - an instrument of educational support for general technical subject at primary school
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá robotickými soutěžemi v ČR. Tomu s jakými stavebnicemi se soutěží, zda jsou soutěže individuální nebo týmové a pro jaké studenty jsou určeny. Pomocí dotazníkového šetření byl nastíněn přístup vyučujících k výuce robotických stavebnic, zájmu žáků o ně a účasti na soutěžích. To jaké pozitivní a negativními přínosy mají soutěže pro žáky a vyučující.Abstract:
The objective of this thesis is robotic competitions. Type of robot, individual or team competition. Robotic competitions in the Czech republic. Questionnaire for teachers about robotic kits and competitions. Their influence to development of abilities and skills.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. PaedDr. Jiří Dostál, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANOTA, Patrik. \textit{Robotické soutěže - prostředek podpory výuky obecně technického předmětu na základní škole}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/6tn9vs/.
Jak správně citovat práci
JANOTA, Patrik. Robotické soutěže - prostředek podpory výuky obecně technického předmětu na základní škole. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství technické a informační výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol a učitelství přírodopisu a environmentální výchovy pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Evaluace tréninkového plánu pro rozvoj globální vytrvalostní schopnosti a explozivní silové schopnosti u cvičenek aerobiku ve věku 12 - 16 let.
Simona SEMENSKÁ -
Rozvoj rychlostních schopností a srovnání jejich úrovně mezi žáky FK Pardubice a žáky ZŠ Studánka Pardubice
Ondřej Vencl -
Autorská kniha s materiály pro rozvoj komunikační schopnosti a slovní zásoby chlapce s Downovým syndromem a sluchovou vadou
Michaela Rozsypalová -
Rozvoj schopností a dovedností dvouletých dětí v MŠ se zaměřením na rozvoj řeči
Veronika Vojtíšková -
Rozvoj kompetencí žáků ZŠ pomocí robotické stavebnice v projektové výuce
Petr Coufal -
Vliv samostatně navržené hračky při adaptaci tříletého dítěte v MŠ
Barbora ČERNÁ -
Výuka literatury na Gymnáziu Strakonice za minulého režimu - orálně-historický výzkum
Anita NEPODALOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva