Videohra jako předloha filmové adaptace – Lukáš PLAČEK
Lukáš PLAČEK
Bakalářská práce
Videohra jako předloha filmové adaptace
Films based on videogames
Anotace:
Cílem práce je demonstrovat různorodé přístupy k adaptaci videoherní předlohy do její filmové podoby. Tohoto bude dosaženo pomocí analýzy jednotlivých videoher a aplikací stejného přístupu na jejich pozdější celovečerní adaptace. Hlavní důraz bude kladen na stylistické prvky z původní látky a jejich přejímání do filmového média a na komparaci narativních postupů. Komparace budou založeny na teoretických …víceAbstract:
The aim of this thesis is to demonstrate a variety of approaches to Video Game adaptation into a moving picture. This will be achieved through the analysis of individual video games and applying the same approach to their later full-length movie adaptation. The main emphasis will be placed on the stylistic elements of the original medium and their transformation into the film medium, as well as the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2013
Zveřejnit od: 8. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2013
- Vedoucí: Mgr. Luboš Ptáček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PLAČEK, Lukáš. Videohra jako předloha filmové adaptace. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Anglická filologie - Filmová věda
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část: Film jako stroj na emoce 2. Praktická část: Deus happens - scénář hraného filmu
Jiří RENZA -
1. Teoretická část: Přítomnost emoce ve filmech Miroslava Ondříčka 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., kamera
Michal Bouška -
1. Teoretická část: Film jako stroj na emoce 2. Praktická část: Deus happens, scénář hraného filmu, minimálně 20min.
Jiří RENZA
Název
Vložil
Vloženo
Práva