Měření spokojenosti zákazníků slevových portálů na kanadském trhu – Kateřina Šneková
Kateřina Šneková
Diplomová práce
Měření spokojenosti zákazníků slevových portálů na kanadském trhu
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the Canadian Market
Anotace:
Hlavním předmětem práce je identifikovat a prozkoumat faktory, které ovlivňují spokojenost zákazníka v procesu online hromadného nakupování v podmínkách kanadského trhu na základě navrženého strukturního modelu. Dílčím cílem práce je zjistit zkušenosti zákazníků se slevovými portály a jejich spokojenost s konkrétními servery, které na kanadském trhu působí. Stěžejní část práce je zaměřena na aplikaci …víceAbstract:
The aim of the thesis is to identify the factors that affect customer satisfaction with online group buying in the canadian market conditions according to the proposed structural model. Mainstay of the paper investigates if reciprocity, trust and vendor`s creativity affect user satisfaction and intention toward online group buying. Social exchange theory was used to identify these factors. The method …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/110591
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Tomáš Balcar
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠNEKOVÁ, Kateřina. \textit{Měření spokojenosti zákazníků slevových portálů na kanadském trhu}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/6ts0s4/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Conceptual principles and design recommendations for the use of social media applications to promote cooperation at team level
Thomas Ruf -
Analýza bitcoinu z pohledu klasické ekonomické teorie měnového kurzu, tvorba jeho hodnoty a simulace vývoje ceny miningu do roku 2140
Arina Rogozhnikova -
Teorie sociální směny a její užití v poradenství
Iva Enachescu - Hroncová -
Analýza Bitcoinu z pohledu klasické ekonomické teorie měnového kurzu
Arina Rogozhnikova -
THEORY AND PRACTICE OF MANAGEMENT OF FOREIGN EXCHANGE EXPOSURE IN MULTINATIONAL COMPANY (EXPORT/IMPORT ORIENTED COMPANY)
Tomáš Janda -
Tzv. směnečné teorie z pohledu aktuální právní úpravy
Tereza Firichová -
Exchange market pressure: an evaluation using extreme value theory
Barbora Zuzáková -
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová