Dárcovství krve a přístup současné společnosti – Bc. Marie Sochorová
Bc. Marie Sochorová
Bachelor's thesis
Dárcovství krve a přístup současné společnosti
Blood Donation and Today\'s Society Attitude
Anotácia:
ANOTACE Bakalářská práce je zaměřena na problematiku přístupu společnosti k dárcovství krve. V teoretické části je zpracován stručný přehled poznatků týkajících se této problematiky. Empirická část předkládá názory respondentů na dárcovství krve, jejich přístup k problematice dárcovství a znalosti týkající se transfuzních přípravků. Cílem této práce bylo jednak poukázat na neustálou aktuálnost problematiky …viacAbstract:
ANOTATION The Bachelor Thesis aims at problems of today´s society attitude to blood donation. A brief summary of knowledge connected with this problem is worked on in the theoretical part. The empirical part presents respondents´ opinions on blood donation, their attitude to the problems related to donation and their knowledge of transfusional preparations. For one thing the aim of the Thesis is to …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dolnp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2013
- Vedúci: PhDr. Michaela Schneiderová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Lékařská fakultaMasaryk University
Faculty of MedicineBachelor programme / odbor:
Nursing / General Nurse
Práce na příbuzné téma
-
Dopady bezplatného dárcovství krve na ekonomické chování občanů jako pojištěnců České průmyslové zdravotní pojišťovny
Sikorová Sikorová -
Dárcovství krve
Zdeňka Janková -
Problematika dárcovství krve ve společnosti
Eva Studená -
Problematika dárcovství krve z pohledu sester a dárců
Simona FUNDOVÁ -
Dárcovství krve
Zdeňka Janková -
Srovnání informovanosti dárců krve o dárcovství krve
Martina Sadilová -
Vybrané ekonomické aspekty dárcovství krve
Nikola Šmídová -
Darování krve - případová marketingová studie
Linda Zharfbinová