Návrh eventu pro vybraný podnik nebo produkt s ekonomickým vyhodnocením – Bc. Monika Slavíková
Bc. Monika Slavíková
Master's thesis
Návrh eventu pro vybraný podnik nebo produkt s ekonomickým vyhodnocením
Proposal to event for the selected company or product with an economic evaluation
Abstract:
Diplomová práce se zabývá konstrukcí a vyhodnocením event marketingu vybrané společnosti a to konkrétně nakladatelstvím POP - PAP. Prvním cílem této diplomové práce je zpracování teoretických východisek na základě studia a deskripce vybraných nástrojů marketingové komunikace. Druhý cíl je návrh kampaně pro POP - PAP za pomocí public relations, konkrétně event marketingu. Metodika je ucelená v rámci …moreAbstract:
The thesis deals with the structure and evaluation of event marketing for a chosen company POP – PAP publishing. The first aim of this thesis is processing the theoretical outcomes based on a study and description of chosen tools in marketing communication. The second aim will be designing a compaign for POP – PAP from the public relations perspective, event marketing specifically. In terms of an integrated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/hk1h7/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2019
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Techniky public relations a veřejnost
Alena Sudická -
Public relations nástroj pro podporu prodeje výrobků a služeb ve společnosti XY
Magdalena Hanáková -
Brand Activation as a tool of Public Relations
Shreetama Bhuban Mohan Dey -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion (case study)
Adam Steger -
Event Marketing as a part of the selected company Sales Promotion
Mariia Ruskykh -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová