Bc. Monika Slavíková

Diplomová práce

Návrh eventu pro vybraný podnik nebo produkt s ekonomickým vyhodnocením

Proposal to event for the selected company or product with an economic evaluation
Anotace:
Diplomová práce se zabývá konstrukcí a vyhodnocením event marketingu vybrané společnosti a to konkrétně nakladatelstvím POP - PAP. Prvním cílem této diplomové práce je zpracování teoretických východisek na základě studia a deskripce vybraných nástrojů marketingové komunikace. Druhý cíl je návrh kampaně pro POP - PAP za pomocí public relations, konkrétně event marketingu. Metodika je ucelená v rámci …více
Abstract:
The thesis deals with the structure and evaluation of event marketing for a chosen company POP – PAP publishing. The first aim of this thesis is processing the theoretical outcomes based on a study and description of chosen tools in marketing communication. The second aim will be designing a compaign for POP – PAP from the public relations perspective, event marketing specifically. In terms of an integrated …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2019
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: Ph.D. Vadim Semenenko, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní